Forside | Profil | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Shopping systemer
 Betalingssystemer
 eWire
 Nyt emne  Svar på emne
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

forum admin
Administrator

Denmark
posteringer 18

Skrevet - 18 februar 2005 :  14:44:42  Vis profil  Besøg forum admin's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hejsa !

Er der nogen herinde der har erfaring med eWire i butikken ?

Smykkebixen
Nyt Medlem

Denmark
posteringer 5

Skrevet - 08 marts 2005 :  21:48:01  Vis profil  Besøg Smykkebixen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hejsa

Jeg har ikke selv erfaring med at modtage penge med Ewire men har benyttet det mange gange som betaling uden problemer.

Men.......jeg har en god ven der har en internet butik med Ewire og der har virkelig været mange problemer.
Jeg har selv for nylig skulle betale med min private ewire konto for en varer hos ham og fik pengene retur af eller anden årsag vi ikke kan finde ud af. Han har fortalt mig at ud ca. 30 der valgte denne betalingsform gik kun 5 helt glat.

Jeg siger ikke at man ikke skal benytte sig af det, men desværre gik jeg glip af nogle billetter til et længe ventet arrangement da jeg ikke lige havde set at pengene gik retur til min Ewire konto [V]

Hilsen
Gitte
www.smykkebixen.dk

Til toppen af siden

forum admin
Administrator

Denmark
posteringer 18

Skrevet - 08 marts 2005 :  23:30:11  Vis profil  Besøg forum admin's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hmm.... det lyder jo ikke særligt lovende.

Jeg ville rigtigt gerne vide hvor mange penge der er gået igennem eWire - bare for at se hvor brugt det i virkeligheden er. Fint nok at der er tilmeldt mere end 250.000 kunder, men hvis de ikke benytter deres konti fordi det er for besværligt eller der er problemer i transaktionerne hjælper det jo ikke meget.

Andre med erfaringer ?
Til toppen af siden

Kiel
Nyt Medlem

Denmark
posteringer 4

Skrevet - 03 december 2005 :  22:03:26  Vis profil  Besøg Kiel's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hvad er ideen i at bruge Ewire, hvis man i forvejen kan modtage alle former for kreditkort?

Er der noget jeg har overset, men jeg kan ikke helt se hvor Ewire har sin berettigelse!

Mvh Kiel
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
Hop til:
© Go To Top Of Page
Siden blev genereret på 0,03 sekunder.